In loc de o marire de internet, Vodafone mi-a facut un alt abonament, fara sa stiu. Pot sa reziliez contractul?

reclamatie vodafone

Am mers Intr un magazin Vodafone pentru a face o mărire de internet la un abonament pe care îl aveam la ei. Operatorul mi a făcut un alt abonament pe încă doi ani, lucru pe care eu nu l am cerut și nu am fost informată ca îmi va face in alt abonament pentru încă doi ani. Mi a spus ca voi primi un cod pe telefon pe care să îl transmit pentru a mi putea mări internetul .

Asta s a întâmplat în februarie 2022. Abia în luna Iulie 2022 am aflat de la un alt operator ca am contractul până în 2024 .
Am luat legătura cu cei de la Vodafone ca doresc rezilierea contractului, deoarece operatorul lor m a mințit în legătură cu el, și cu perioada contractuala,iar aceștia mi au spus ca trebuie să plătesc toată valoarea contractului pentru a putea fi reziliat.

Ce pot face în situația de față ?
Mulțumesc!


Raspuns

Stimata doamna,

Operatorul Vodafone a procedat incorect atunci cand v-a facut un nou abonament, fara sa va anunte, in loc sa va creasca accesul la internet de pe telefon. (De altfel, trebuie sa stiti ca exista firme de telefonie, precum Digi, care au abonamente convenabile, cu internet nelimitat).

Pentru ca nu ati fost informata cu privire la noul abonament si contract, cu costurile si obligatiile aferente, sfatul meu este sa faceti la Vodafone o reclamatie, in care sa solicitati anularea respectivului abonament, fara a plati valoarea contractului, asa cum vi s-a spus.

Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × = 27