aplicatia_George-autentificare

Nu pot accesa aplicatia George, imi da eroare. E vreo problema cu sistemul IT?

Am un cont BCR din care vreau sa fac plăti. In țara, recent, puteam accesa rapid aplicația George. De aici din Armenia nu pot face asta (momentan) cu toate ca ieri, platforma funcționa in parametri optimi. Eroarea nu pare a fi legată de semnalul/viteza la Internet. Posibil sa fie o problema de IT la banca din România.

Am identificat pe Internet o potențiala “portița” de a afla cauza nefuncționării unor platforme bancare și vreau sa sesizez faptul ca nu îmi pot accesa conturile BCR de pe platforma George. Eroarea are nr. 300. Mulțumesc pentru asistenta!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Am verificat daca functioneaza aplicatia George a BCR, iar in prezent aceasta se deschide si se pot efectua plati fara probleme, in Romania.

De aceea, daca dumneavoastra intampinati probleme cu utilizarea aplicatiei George in tara in care va aflati, va sfatuiesc sa luati legatura cu banca, pentru a afla care este motivul aparitiei erorii de functionare.

Puteti lua legatura cu BCR prin telefon, la numarul 021.407.42.00 din strainatate sau prin e-mail: contact.center@bcr.ro.

BCR va sta la dispozitie 24/7 pentru informații despre carduri și 
internet banking si in intervalul Luni-Vineri, 08:00-22:00, pentru alte detalii despre produsele și serviciile BCR.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia George BCR.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Postat in data: 02 aug., 2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − 7 =