Nu pot sa-mi activez aplicatiile Raiffeisen, apare eroare tehnica. Ce pot sa fac?

activare smart token raiffeisen

„Bună ziua,

Intâmpin niste probleme când doresc să-mi reactivez contul Raiffeisen. Țin să menționez că am mai avut aplicațiile Smart Mobile si Smart Token făcute când mi-am făcut cardul, dar după un timp am renunțat la ele.

Am fost săptămâna trecută la bancă, cu gândul de a-mi recupera contul, având în vedere că nici contul de utilizator nu-l mai știam. Mi-au dat toate detaliile posibile despre contul meu și cum ar trebui procedat, ba chiar au încercat doamnele de la banca să îmi facă aplicațiile, dar nicio șansă, apărea ca în ss’ul de mai jos.

Ce pot face în legătură cu această problemă?”


Raspuns

Stimata doamna,

In primul rand, trebuie sa verificati daca telefonul dumneavoastra are un sistem de operare Android 6 sau iOS 13 minim sau o versiune superioara.

„Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat recent Raiffeisen Bank.

Vedeti aici alte informatii privind versiunile minine ale sistemelor de operare pe care pot functiona aplicatiile altor banci.

In alt doilea rand, verificati la Raiffeisen daca vi s-au actualizat datele personale.

Daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatiile Raiffeisen, trebuie sa luati legatura cu serviciul de asistenta tehnica prin telefon, la numarul *2000 sau prin e-mail: online@raiffeisen.ro;

Codul de utilizator il puteti afla direct din aplicatia Smart Mobile, apasand butonul “Am uitat”, daca sunati la *2000 sau daca mergeti in orice agentie Raiffeisen Bank.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen Bank.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 6 = 12