BRD m-a anuntat dupa 14 ani ca am o datorie la un overdraft platit. E posibil?

brd-reclamatie

Bună ziua!

În perioada 2004-2008 am luat un Overdraft de la BRD pe carel-am returnat în momentul în care s-a încheiat raportul de serviciu cuinstituția respectivă.

Zilele trecute(deci, după 14 ani) am fost sunat de la BRD sămi se comunice că am o datorie la banca în valoare 2500 lei.

Este posibil?
Mulțumesc!


Raspuns

Stimata doamna,

Probabil ca BRD nu v-a inchis contul aferent overdraftului, dupa ce l-ati returnat, in urma cu 14 ani, astfel ca intre timp s-au perceput comisioane aferente contului si, posibil, dobanzi de penalizare.

Daca nu ati stiut ca respectivul cont nu a fost inchis, iar BRD nu v-a anuntat pana acum de existenta acestuia, trebuie sa faceti o reclamatie la banca cu privire la aceasta situatie.

In mod normal, banca ar fi trebuit sa va trimita lunar un extras de cont cu situatia overdraftului, daca acesta nu a fost inchis.

Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la BRD la reclamatia privind datoria la overdraft.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 − 1 =