Cetelem nu vrea sa-mi inchida contul de credit. Ce trebuie sa fac?

cetelem inchidere credit

Bună ziua,
De o luna jumate încerc sa închid contul de credit la cetelem și fără niciun rezultat. Am sunat în call center sa îl închid îmi
zice ca e o situație mai speciala la contul meu și a fost trimisa solicitarea. De fiecare data când am sunat la ei aceeași minciuna.
Saptaman trecuta am fost mintita ca contul a fost închis urmând sa primesc în 2 zile lucrătoare dovada pe mail. Astăzi am sunat din nou îmi zice ca nu a fost închis ca trimite iar solicitarea la departamentul abilitar.
Ce as putea sa mai fac pentru a îmi fi închis contul?
Va mulțumesc .


Raspuns

Stimata doamna,

Procedura Cetelem privind inchiderea conturilor nu pare a fi una adecvata, conform celor prezentate de dumneavoastra.

In mod normal, Cetelem ar fi trebuit sa preia cererea dumneavoastra cu un numar de inregistrare si sa va comunice un termen de rezolvare a cererii, raspunsul si dovada inchiderii contului urmand sa-l primiti in scris, prin e-mail sau prin posta.

In mod normal, inchiderea contului nu ar trebui sa dureze mai mult de o saptamana, dar termenul legal pentru solutionarea unei reclamatii este de 30 de zile.

Faptul ca sunteti dusa cu vorba la fiecare telefon dat la Cetelem este dovada unei relatii cu clientii deficitara a Cetelem.

Din acest motiv, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Cetelem.

Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro.

In reclamatie trebuie sa va plangeti ca nu ati primit raspuns la solicitarea de inchidere a crediului.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia Cetelem.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 4 = 36