De ce nu mai functioneaza aplicatia YOU BRD pe telefonul Oppo?

„Buna seara! Problema este că aplicația YouBrd nu mai funcționează și asta se pare de când mi a adaptat versiunea de android . Menționez că dețin un telefon Oppo 57s , aplicația a mers până acum 4 zile. De atunci, am făcut ce aveți și dvs. In descriere , am sunat și la banca , am fost și la banca , nu s a putut nici măcar cu cod de activare.

Mi s a spus că este o problema a aplicației ptr acest tip de telefoane . Aștept și de la dvs o eventuala rezolvare a problemei , daca nu probabil ori îmi voi schimba banca , ori
telefonul . Vă mulțumesc anticipat”


Raspuns

Stimata doamna,

Daca reprezentantii bancii BRD v-au spus ca exista o problema de functionare a aplicatiei pe tipurile de telefoane Oppo, atunci nu aveti alta alternativa decat sa faceti o reclamatie la BRD, in care sa intrebati cand se va remedia aceasta problema.

Alternativa este, cum spuneti si dumneavoastra, sa va faceti o aplicatie la alta banca sau sa schimbati telefonul.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD cu privire la rezolvarea problemei privind functionarea aplicatiei YOU BRD pe telefoanele Oppo.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “De ce nu mai functioneaza aplicatia YOU BRD pe telefonul Oppo?

  1. b

    Raspunsul primit de la BRD:

    Referitor la mesajul dumneavoastra, dorim sa va comunicam faptul ca recomandarile pentru posesorii de telefoane tip OPPO, care intampina eroare la accesarea aplicatiei YOU, chiar si dupa reactivarea cu ultima versiune, sunt urmatoarele:

    1. Sa incercati stergerea de pe dispozitiv de poze/filmulete (pentru a diminua volumul de informatii salvat in memoria telefonului);
    2. Golire memorie cache + Golire date;
    3. Inchidere/Redeschidere dispozitiv;
    4. Resetare la setarile din fabrica (ATENTIE! inseamna pierderea informatiilor si datelor de pe dispozitiv) – prima aplicatie instalata sa fie YOU.

    In situatia in care urmati pasii descrisi anterior si intampinati nefunctionalitati avem rugamintea sa apelati serviciul de banca la distanta, MyBRD Contact, la numerele de telefon : Tel: 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622 (*banca), unde, dupa o prealabila identificare, operatorii va stau la dispozitie pentru a va prelua solicitarea.

    Reply
    1. b

      Le-am trimit urmatoarea reclamatie:

      Tot ce mi ati expus aici fac de 5 zile. Mi am pierdut si o parte din ultimele informatii , noroc ca am avut backup pana la un moment dat.
      Cu toate acestea , tot nu a functionat.
      Mai departe ce imi reomandati sa fac. Nu mi se pare in regula , este o problema a dezv aplicatiei si trebuie solutionata.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 + 8 =