Nu pot sa-mi activez aplicatia YOU BRD. De ce?

„Bună ziua! Nu reușesc să îmi activez aplicația you Brd…după instalarea aplicației apăs pe butonul Activează acum și mă
trimite pe Google. Mulțumesc”


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD, de exemplu nu aveti actualizate datele personale, sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.

„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11.

Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD”, conform informatiilor publicate de BRD.”

BRD

Trebuie sa tineti cont si de faptul ca aplicatia YOU are o noua versiune, din 1 iunie 2022, de aceea ar trebui sa va actualizati aplicatia BRD.

Pentru activarea aplicatiei trebuie sa mergeti intr-o unitate BRD.

Conform informatiilor publicate pe site-ul BRD, „pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD.” 

Iata pasii pentru activarea aplicatiei YOU BRD, conform ghidului BRD:

  1. Intra in Google Play sau in App Store, cauta aplicatia You BRD si descarc-o in telefon. Aplicatia poate fi accesata doar de catre clientii BRD care detin telefoane ale caror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS 11.
  2. Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
  3. Din motive de securitate, este necesar sa treci printr-un scurt proces de verificare a identitatii. Acest proces se va deschide automat intr-o pagina noua din browser-ul tau de pe telefonul mobil. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii de mai jos. Dureaza doar 5 minute.
    1. Introduci si validezi adresa ta de e-mail
    2. Scanezi cartea de identitate si iti faci un selfie
    3. La final continui in aplicatia YOU
    De asemenea, poti sa iti actualizezi datele personale daca este necesar, sau iti poti creea un cont BRD in caz ca nu ai unul.
  4. Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
  5. Introdu datele personale specificate in pagina numita “Date personale”. Si apasa Continua.
  6. Introdu ultimele 4 cifre de la orice card BRD activ.
  7. Trebuie introdus codul format din 6 cifre venit prin SMS. Daca nu se primeste SMS-ul, apasa pe “Nu am primit SMS-ul”.
  8. Introdu codul PIN pe care il vei folosi pentru a te autentifica in aplicatia You. Reintrodu pentru confirmare, codul PIN setat in pasul anterior. Codul PIN trebuie sa fie format din 6 cifre. Nu are voie sa se repete aceeasi cifra de mai mult de 2 ori consecutiv.
  9. Apasa “Sunt de acord cu termenii si conditiile” si bifa “Am fost informat” pentru a putea finaliza procesul de inregistrare in aplicatia You. Fara acest acord nu se poate folosi aplicatia.
  10. Configurarea aplicatiei poate sa dureze pana la 3 minute. In timpul acesta aducem toate informatiile utilizatorului si ii pregatim experienta in You. Dupa finalizarea configurarii, utilizatorul trebuie sa apese “Vezi conturile” si va fi afisata pagina principala a aplicatiei.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti activa aplicatia YOU.

Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul  021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 + 8 =