card posbank

Pot sa scot bani in Romania de pe un card Postbank Vpay emis in Germania?

Buna ziua, am un card PostBank pe care l-am facut in Germania, le care incasez salariul. Daca merg in Romania, pot scoate si de acolo bani de pe el? E un card tip V Pay, Girocard, nu e Visa sau Mastercard. Multumesc


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Cardurile Vpay sunt un tip de carduri Visa, asadar le puteti folosi oriunde in lume, la ATM-uri si POS-uri, inclusiv in Romania, fara probleme.

Daca aveti probleme cu retragerea banilor de la bancomate cu acest tip de card sau la platile in magazine si online, reveniti la mine.

Vasile Coman

jurnalist

Reclamatiibanci.ro

0723292899

vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Postat in data: 18 apr., 2020

169 raspunsuri la “Pot sa scot bani in Romania de pe un card Postbank Vpay emis in Germania?

      1. Igor Coroi

        Bună ziua,am și eu o problemă cu cardul Postbank,probabil lau blocat din motivul că nu mai locuiesc în Germania,dar ultimul salariu mia intrat pe card adică sunt sigur că bani sunt pe el,acces la aplicație nu am,am scris email la ei dar nu am mai rezolvat nimic,îmi zic să sun pe un număr,dar nu vorbesc Germana și nu știu cum să procedez,mă puteți ajuta?

        Reply
        1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

          Daca nu ati primit raspuns la sesizarile adresate Posbank privind nefunctionarea cardului, trimise prin e-mail, la adresa: mail@postbank.de, sau la telefonul de contact al bancii germane, 022855005500, solutia este sa va adresati autoritatii de protectie a consumatorilor care se ocupa de reclamatiile la adresa bancilor sau firmelor din alte tari europene: Centrul European al Consumatorilor Romania – ECC Romania.

          ECC Romania este cofinanțat de Comisia Europeană și de Guvernul României, prin Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. ECC Romania funcționează în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

          Puteti face o reclamație la adresa Postbank pe site-ul ECC Romania, completand formularul de la acest link: http://www.eccromania.ro/sesizari/

          De asemenea, puteti face reclamatia pentru deblocarea cardului Postbank si prin email, la adresa: office@eccromania.ro. ECC Romania poate fi contactata si pe Facebook, la linkul http://www.facebook.com/eccromania, precum si la numarul de telefon: 021 3076764.

          ECC Romania se poate implica în soluționarea pe cale amiabilă numai a litigiilor transfrontaliere dintre consumatori – peroane fizice şi comercianți, nu şi a litigiilor transfrontaliere dintre doi consumatori – persoane fizice – sau dintre doi operatori economici.

          În primă fază, consumatorul este rugat să ia legătura cu respectivul comerciant reclamat înainte de a transmite o reclamație către ECC Romania.

          Consumatorul trebuie să atașeze la cazul transmis toate documentele doveditoare care susțin afirmațiile sale: contract, comandă, rezervare, factură, bilete, dovada plății (extras bancar), reclamaţia transmisă către comerciantul reclamat şi corespondența purtată cu acesta, după caz etc.

          Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru transmiterea reclamatiei impotriva Postbank la ECC Romania sau daca nu ati primit raspuns (favorabil) la reclamatie.

          Reply
  1. Negulescu Gianina

    Bună seara,am aplicat în Germania la Postbank pentru o descoperire de cont ,mi s a spus ca voi primi banii în 4 sau 5 zile deja au trecut cele 5 zile …Nu am aplicație la postbank,limba nu o știu ca să pot suna deoarece eu sunt în România,în concediu.cum pot afla dacă s a aprobat descoperirea și dacă da cum pot scoate banii?!Mulțumesc

    Reply
  2. Feri Marian

    Buna ziua. Aplicatia Postabank se poate instala pe telefon oricand sau este nevoie pentru a face la Banka cu personal responsabil de acest aspect?
    Dupa instalare se pot face transferuri bancare ca de pe orice cont bancar normal sau cu limitare suma?
    Multumesc frumos!

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Cu cardul Postbank puteti face plati online, prin introducerea datelor cardului, insa pentru autorizarea (semnarea) platilor trebuie sa aveti aplicatia de online banking a Postbank.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti problele cu platile online cu cardul Postbank.

      Reply
      1. Sava ion Alexandru

        Buna ziua ! Am un astfel de card , dar cand am încercat astăzi la un atm BCR mi a scris ca tipul meu de card nu este disponibil pentru aceasta Tranzacție …..am încercat si interogare sold si sa scot o suma mică de bani ! Va mulțumesc anticipat pentru răspuns !

        Reply
    2. Dan

      Buna ziua am card emis la postbank in Germania nu l-am folosit deloc in Germania dar aveam de primit un singur salar și am vrut sa îl scot din România ,când am încercat mi-a zis Tranzacție nereușită ,imi puteți spune va rog ce pot sa fac .

      Reply
      1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

        Incercati sa scoateti de pe cardul Postbank o suma mai mica de bani.

        Exista un plafon standard de 500 de euro pe zi si 1500 de euro pe saptamana care pot fi retrasi de pe card.

        Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu cardul Postbank.

        Reply
  3. Davids

    Buna seara! Urmeaza sa fac o lucrare dentara in Romania si nu as vrea sa merg cu prea multi bani cash la mine.
    Am luat legatura cu medicul dentinst si m-a informat ca pot plati si cu cardul. Imi puteti spune va rog ce suma pot plati maxim cu un card normal de la Postbank? Este card cu Vpay. Lucrarea va costa cateva mii de euro.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      Cu cardul de debit Vpay Postbank aveti o limita standard de 2.000 de euro pe o perioada de 7 zile la platile online sau la POS-urile comerciantilor.

      In acelasi timp, limita standard pentru retragerile de numerar de pe cardul Postbank este de 1.500 de euro la 7 zile sau 500 de euro zilnic.

      Va puteti majora limita standar pentru retrageri de numerar din aplicatia de online banking a Postbank.

      Pentru platile cu cardul si retragerile de numerar exista un comision de 1,85% din suma retrasa.

      Suplimentar, la retragerile de numerar la bancomate, exista o taxa de 2,5% din suma retrasa, minim 5 euro.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu cardul Postbank.

      Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      Vi se poate pune poprire si pe conturile sau salariul din alta tara europeana, inclusiv in Germania, daca sunteti datornic la o banca din Romania.

      Romania a adoptat, in 2019, o lege, conform normelor europene (Regulamentul 655/2014, aplicat din 2017), care permite executarea silita si poprirea salariilor si pentru romanii care lucreaza in alte tari si au conturi la bancile straine din Europa.

      Este vorba de ordonanta asiguratorie europeana de indisponibilizare a conturilor bancare (European Account Preservation Order), existenta si in restul statelor UE, care poate fi emisa de o judecatorie, la solicitarea executorului judecatoresc.

      Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești (UNEJ) poate obtine informatii privind conturile dumneavoastra bancare din alte state europene, intrucat are drept de acces direct la sistemul informatic PatrimVen, pus la dispoziție, în condițiile legii, în mod gratuit de către Ministerul Finanțelor Publice.

      Anterior adoptarii legislatiei privind introducerea ordonantei asiguratorii europene, executarea silita in alte tari era mai dificila.

      Pentru executarea silita a unui titlu executoriu pe teritoriul unui stat membru al Uniunii Europene se putea apela la titlul executoriu european pentru creantele necontestate. Insa contractele de credit ale bancilor romanesti, desi sunt titluri executorii, puteau fi investite cu titlu executoriu european doar daca erau incheiate in forma autentica, conform regulamentelor europene.

      OUG 75/2019 prevede urmatoarele:

      După articolul I^7 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 119/2006 privind unele măsuri necesare pentru aplicarea unor regulamente comunitare de la data aderării României la Uniunea Europeană, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.036 din 28 decembrie 2006, aprobată cu completări prin Legea nr. 191/2007, cu modificările și completările ulterioare, se introduce un nou articol, articolul I^8, cu următorul cuprins:

      Articolul I^8

      În vederea aplicării Regulamentului (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 mai 2014 de instituire a unei proceduri pentru ordonanța asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare în vederea facilitării recuperării transfrontaliere a datoriilor în materie civilă și comercială, se stabilesc următoarele reguli

      Articolul 1

      (1) Cererea de emitere a unei ordonanțe asigurătorii europene de indisponibilizare a conturilor bancare potrivit art. 6 alin. (4) din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului se soluționează de către instanța care ar fi fost competentă să judece procesul în primă instanță.

      (2) În aplicarea art. 21 din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului, încheierea prin care se respinge cererea de ordonanță asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare poate fi atacată la instanța ierarhic superioară celei care a pronunțat încheierea.

      (3) Calea de atac prevăzută la art. 33 alin. (1) din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului este de competența instanței ierarhic superioare celei care a pronunțat încheierea prin care s-a admis cererea de ordonanță asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare.

      (4) Căile de atac împotriva executării ordonanței asigurătorii de indisponibilizare a conturilor bancare prevăzute la art. 34 din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului sunt de competența instanței de executare.

      (5) Căile de atac prevăzute la art. 37 din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului sunt de competența instanței ierarhic superioare celei prevăzute la alin. (3) sau (4) ale prezentului articol, respectiv de competența instanței ierarhic superioare celei prevăzute la art. 35 din același regulament; căile de atac se introduc în termen de 30 de zile de la comunicarea hotărârii, dacă legea nu dispune altfel.

      Articolul 2

      Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești este autoritate competentă pentru obținerea informațiilor privind contul bancar în temeiul art. 14 din Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului. În scopul obținerii acestor informații, Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești are drept de acces direct la sistemul informatic PatrimVen, pus la dispoziție, în condițiile legii, în mod gratuit de către Ministerul Finanțelor Publice. Informațiile astfel obținute nu pot fi utilizate decât în scopul și în condițiile prevăzute de Regulamentul (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului.

      Articolul II

      La articolul 11 alineatul (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 392 din 29 iunie 2013, cu modificările și completările ulterioare, litera b) se modifică și va avea următorul cuprins:

      b) cereri în legătură cu măsurile asigurătorii – 100 lei; când cererile au ca obiect instituirea de măsuri asigurătorii asupra navelor și aeronavelor se taxează cu 1.000 lei; cereri de ordonanță asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare, formulate potrivit Regulamentului (UE) nr. 655/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 mai 2014 de instituire a unei proceduri pentru ordonanța asigurătorie europeană de indisponibilizare a conturilor bancare în vederea facilitării recuperării transfrontaliere a datoriilor în materie civilă și comercială – 100 lei;

      Sursa: Portal just

      Iata informatiile despre emiterea ordonantei asigurarii europene de indisponibilizare a conturilor bancare:

      Articolul 50 alineatul (1) litera (a) – Instanțele competente pentru emiterea ordonanței asigurătorii europene de indisponibilizare a conturilor bancare

      Conform art. 1 al art. I indice 8 din Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 119/2006 privind unele măsuri necesare pentru aplicarea unor regulamente comunitare de la data aderării României la Uniunea Europeană, aprobată cu completări prin Legea nr. 191/2007, cu modificările și completările ulterioare, în cazul actelor autentice, cererea de sechestru asigurător se adresează instanței care este competentă să judece procesul în prima instanță (art. 954 alin. 1 din c.pr.civ.).

      Soluționarea cererii, executarea măsurii, desființarea și ridicarea popririi asigurătorii se efectuează potrivit dispozițiilor art. 954 – 959. Aceste norme (art. 971 alin. 1 din c.pr.civ) se aplică în mod corespunzător și actelor autentice.

      Sursa: Portalul european de justitie

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu poprirea conturilor bancare din Germania.

      Cu stima,

      Vasile Pop Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  4. Claudiu

    Bună ziua,dacă merg în România și vreau sa scot bani de pe card postbank,cât îmi va trage comision din 1200 de euro?

    Reply
  5. Alex

    Bună, atunci când trimit bani după cardul postbank de ce nu îmi arata imediat ca banii sunt trimiși? Sau asa e normal sa arate când se primesc…..

    Reply
  6. Zlatan ovidiu Valeriu

    Bună ziua am încasat salariul pe card post bank germania.Am scos de pe el doar 580 euro restul numi da voie zice fonduri insuficiente pe el având 1000 euro .Întrebare de ce nu mai pot scoate ? Există limită lei euro pe zi in Romania ?

    Reply
    1. Otet vincentiu aurel

      Bună ziua pot sa știu și eu am avut pe card 682 de euro ,am scos 500 de euro din cont iar 182 de euro au rămas în cont când am mers a doua zi sa ridic cei 182 miau spus ca nu mai am bani în cont puteți să-mi spuneți de ce la post bank germania

      Reply
      1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

        Exista o limita standard pentru retragerile de numerar de pe cardul Postbank de 500 de euro zilnic si 1.500 de euro la 7 zile.

        Probabil din acest motiv n-ati putut scoate mai multi bani.

        Sfatul meu este sa incercati mai tarziu sa scoateti restul banilor de pe cardul Postbank, iar daca nu puteti, reveniti la mine.

        Reply
  7. Ionut

    Buna ziua,
    sunt in Romania si doresc sa scot banii de pe cardul PostBank,
    intrebarea mea este de ce doar 900 lei am voie la o singira tranzactie? si comisionul care ar fi pt o tranzactie?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Limita de retragere numerar de pe card pe parcursul unei zile este 500 de euro. Problema ar putea fi la bancomatul de la care scoateti banii, care ar putea avea si el o limita setata de banca detinatoare a bancomatului.

      Comisionul pe tranzactie este 4,3% din suma retrasa de pe cardul Postbank. De exemplu, pentru 1.000 de euro retrasi, comisionul Postbank este 43 de euro.

      Reply
  8. Florea nicoleta

    Bună ziua qm și eu întrebare dc îmi spune tranzacție nu e efectuata qm card din germania BANC POST am mai scos bani dupa el dar acum îmi zice tranzactia nu poate fi efectuata

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca va afiseaza mesajul ca tranzactia nu este efectuata, inseamna ca este o problema cu cardul, nu mai aveti bani pe card sau ati atins plafonul de retrageri.

      Trebuie sa luati legatura cu Postbank, pe site-ul Postbank.de, pentru a afla care este problema cu cardul.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu cardul Postbank.

      Reply
      1. FLOREA nicoleta

        Bună seara știți cumva dacă aplicam din romania pentru taxe si impozit în Germania? am depus acum 6 luni si nici in ziua de astăzi n am primit nimic dar toate actele sunt gata, asa mi s a spus. fiscul german mi a trimis un plic în care sa-i dau ibanu codu numeric și nam primit nimic.

        Reply
          1. FFLOREA nicoleta

            Scrie sa bifam în căsuțe pentru xe vrem și sai dau codu numeric dupa card ibanu numele și Săi îl trimit înapoi la ei.si lam trimis după care Lea trimis și la oameni care am depus pentru noi actele și după aia nu dat oamenii aceia cu taxele și nea arătat plicu care noi lam bifat și era stampilat de fiscul german și ăștia care sa ocupat de taxe spune Săi plătim factura și iam zis când oi l primi bani atunci ți-o platesc

            Se ocupa

            Reply
  9. Alina

    Bună ziua vreau sa știu dacă nu mia venit pinul și sunt în România pot scoate bani direct din banca fără pin ?

    Reply
  10. Razvan

    Mi s-au retinut 29.89€ pe card cică pentru „anularea cardului in strainatate” cu data de 3.10.22 ! Ce semnifică asta având în vedere faptul că pe cardul Postbank scrie ca e valabil pana la 12.24?
    Eu nu vreau sa anulez cardul…

    Reply
  11. Alexandru

    Va salut buna ziua eu am pierdut actele an germania acum 2 zile si vreau sami blocez un cont la postbanc eu sant deja an r.o cum o rezolv nustiu germ.

    Reply
          1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

            Nu puteti scoate bani de pe cardul Postbank doar cu ibanul si cartea de identitate. Aveti nevoie de card. De aceea, trebuie sa cereti la Postbank sa va trimita un nou card.
            Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor cu Postbank.

            Reply
  12. Stefania

    Buna seara sotu meu este in germania are nevoie de un card pt la locul de munca ca sa ii bage salariu poate sa mearga la posta sa isi deschida cont ?, nu stie germana nu prea stie cum ar putea sa rezolve …are rezidenta facuta

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Da, poate sa mearga la orice banca din Germania sa-si faca un card, bancile sunt obligate sa deschida cont oricarui cetatean european. Sa-i spuneti sa-si faca si aplicatie pe telefon, ca sa vada cand intra banii pe card si sa poata face transferuri de bani.

      Va rog sa reveniti la mine daca sunt probleme.

      Reply
  13. STOICA VALER

    Am un card de 3 ani la postbank am revenit în țara chiria era din parte firme au închis adresa și acum numi mai pot folosi cardul în România am vorbit la banca și miau comunicat ca este necesar o alta adresa sau sa ma prezint personal la banca ce pot sa fac fără sa ma deplasez în germania

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Nu este normal ca Postbank sa va puna sa mergeti in Germania pentru deblocarea cardului, acest lucru ar trebui facut si prin telefon, internet sau email.

      De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Postbank, prin e-mail, la adresa: mail@postbank.de, in care sa cereti sa va deblocheze cardul fara sa mergeti in Germania.

      Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul Postbank sau in cazul in care nu primiti raspuns, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, cu ajutorul autoritatilor de protectie a consumatorului.

      Cu stima,

      Vasile Pop Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  14. Alex

    Bună ziua! Am și eu un card post bank… vreau sa scot de exemplu 1000 € de la un atm din Ro, întrebarea este care este comisionul? Cât îmi oprește de exemplu la 1000€?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Comisionul este 2,5%, minim 5 euro, la care se adauga 1,8% din suma retrasa, la bancomatele din Romania, asadar in total 4,3%. De exemplu, pentru 1000 de euro retrasi, comisionul este 43 de euro.

      Comisionul pentru retragerea banilor este acelasi, indiferent de bancomatul de la care retrageti banii, pentru ca este stabilit de banca emintenta a cardului, Postbank.

      Reply
  15. Dana

    Bună ziua vreau sa știu și ce banca are comisionul mai mic ….am sunat la ING și mi sa spus ca pentru fiecare tranzatie comisionul este de 900 de lei ce ce inseaman foarte mult am un card de la postbank și trebuie sa îmi între salariul din Germania

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Comisionul pentru retragerea banilor este acelasi, indiferent de bancomatul de la care retrageti banii, pentru ca este stabilit de banca emintenta a cardului, Postbank.

      Comisionul este 1,8% din suma retrasa. De exemplu, pentru 1000 de euro retrasi, comisionul este 18 euro.

      Reply
  16. Darosi elisa gabriela

    Buna ziua mia fost blocat cardul in germania la banca postbank si nu stiu cum as putea face comanda de altul sau sa mil trimita pe cel blokat prin posta oare se poate?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 7 =