Cum pot fi stearsa din Biroul de Credit de Credius si Icredit, care n-au vrut sa-mi amane ratele la credite?

icredit biroul de credit reclamatie

Buna ziua! Am avut împrumuturi la Credius și la Icredit. Cel de la Credius a fost achitat integral și anticipat iar cel de la Icredit in totalitate cu dobânzile și penalitatile aferente.

Menționez ca la ambele împrumuturi am avut și întârzieri de plata, astfel fiind raportata la Biroul de credit. Țin sa mentionez ca pe durata desfășurării creditelor am fost sunată de operatorii ambelor IFN -URI și am solicitat amânarea plăților telefonic având in vedere situația pandemică și incapacitate mea de plata.

Am trimis pe adresele de e-mail al ambelor IFN-URI solicitări ptr radierea datelor negative din biroul de credit însă, mi s-a adus la cunoștința ca in termeni legali nu se poate, fiind înștiințată prin sms-uri cu privire la Restanțele de plata.

Mentionez ca in momentul in care vorbeam cu operatorii ambelor IFN-uri și solicitam amânarea plăților ptr a nu fi raportata Biroului de credit mi se spunea ca nu este nici o problema, pentru ca in momentul in care creditele vor fi achitate vor șterge datele negative.

Ce pot sa fac pentru a nu mai apărea cu istoric negativ? Va multumesc!


Raspuns

Stimata doamna,

Credius si Icredit ar fi trebuit sa va amane plata ratelor la credite, in perioada pandemiei, conform legii adoptate in acest sens de Guvern, dar si pe baza normelor proprii ale celor doua IFN-uri, astfel incat sa nu va raporteze la Biroul de Credit.

Pentru ca Icredit si Credius nu au raspuns solicitarii dumneavoastra de amanare a ratelor si chiar v-au promis ca nu veti avea probleme cu Biroul de Credit, trebuie sa faceti reclamatii la cele doua IFN-uri, in care se le solicitati stergerea din Biroul de Credit, motivand ca nu v-au amanat plata ratelor, la cererea dumneavoastra.

Reclamatia catre Icredit o puteti face prin email, la adresele: sesizari@icredit.co.ro si office@icredit.co.ro, la telefon 031 7171 100, numar cu tarif normal in orice retea sau pe site-ul icredit.ro, prin completarea unui formular, la acest link: https://icredit.ro/contacte.

Reclamatia catre Credius trebuie sa o faceti prin email, la adresa salut@credius.ro, prin telefon 0319005 sau pe site-ul credius.ro, prin completarea formularului de la acest link: https://www.credius.ro/contact.

credius reclamatie

Nici Icredit, nici Credius, nu au o pagina dedicata procedurilor de administrare a reclamatiilor, insa conform legii trebuie sa primiti un raspuns intr-un termen de 30 de zile.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile primite la reclamatiile Icredit si Credius, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu Biroul de Credit.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Cum pot fi stearsa din Biroul de Credit de Credius si Icredit, care n-au vrut sa-mi amane ratele la credite?

  1. Ilie Mariana

    Buna seara referitor la ștergerea datelor negative din biroul de credit, chiar nu se poate face nimic cu acest icredit tot timpul raspund numai negativ cu toate ca am platit creditul ! Am probleme de sănătate (cancer de san) am menționat în cererea mea asta si refuza sa stearga acele informații

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 − 4 =