brd-reclamatie-clienti

De ce BRD nu vrea sa ma ajute cu o restructurare a creditului? Legea nu e pentru toate bancile?

Bună ziua! Am cerut la bancă (BT) restructurare pt un credit nevoi personale, am semnat la bancă cererea și după câteva zile m-au sunat să stabilim împreună varianta optimă, cât aș putea plăti pt cele 3 luni solicitate, am stabilit o sumă și mi-au spus că
revin să îmi ofere răspunsul final. Din moment ce am avut toate discuțiile astea, bănuiesc că e favorabil răspunsul final.

Totuși, nu am primit încă un răspuns concret și am verificat situația la BC, se pare că m-au raportat cu gradul 1. Le-am
explicat situația și promisiunea de plată. Ce este de făcut în situația asta? Mulțumesc!

Ceea ce vreau sa știu, dacă îmi acorda restructurare (soluție de plata) pt câteva luni, au obligația sa șteargă raportarea de la BC? Pt ca cererea de restructurare e depusă de mult si in proces de aprobare de 90%.

Și dacă se poate, mai am o singura întrebare. Eu mai am un credit la BRD. De ce oare la brd nu vor nicicum sa ma ajute cu o varianta de soluție la plata (restructurare, gratie câteva luni) așa cum la Bt se poate, se pare..? Legea nu e pt toate instituțiile bancare ? Le-am trimis nenumărate e-mailuri prin care cer conform legii pe care am văzut-o pe site-ul Dv sa ma ajute, doar bt a răspuns favorabil sa zic asa .


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Toate bancile sunt obligate de normele aprobate de Banca Nationala a Romaniei (BNR) sa ofere clientilor solutii de restructurare a imprumuturilor, inclusiv o perioada de gratie la plata ratelor, daca sunt probleme cu plata acestora.

De aceea, sfatul meu este sa trimiteti prin e-mail o reclamatie la BRD, in care sa le solicitati sa va explice motivul pentru care nu vi s-a aprobat restructurarea creditului.

Reveniti apoi la mine cu raspunsul primit de la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu privire la raportarea BT catre Biroul de Credit, trebuie sa intrebati banca de ce ati fost raportat, desi ati cerut cererea de restructurare a creditului, probabil pentru ca ati intarziat cu rata mai mult de 30 de zile.

Daca cererea de restructurare ati facut-o inainte de a avea restante de peste 30 de zile, atunci banca nu ar fi trebuit sa va raporteze la Biroul de Credit.

Reveniti va rog la mine si cu raspunsul de la BT, pentru a va putea ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 12 iul., 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 5 = 14