Aplicatiile myBRD si YOU BRD nu merg pe reteaua mobila, doar pe wifi. Cum pot remedia problema?

Aplicatia my brd dar si you brd nu merg atunci cand sunt la conectat reteaua mobila, ele merg doar atunci cand sunt conectat la wi-fi! Imi poate spune cineva cum pot remedia aceasta problema?


Raspuns

Stimate domn,

Pentru remedierea problemei cu aplicatiile BRD, va sfatuiesc sa recurgeti la doua solutii: verificati daca aveti aplicatiile actualizate la ultima versiune, iar daca nici asa nu se rezolva problema, incercati dezinstalarea si reinstalarea aplicatiilor.

Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.

Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

  • apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
  • Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
  • Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare  (storage);
  • Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

BRD

Este posibil ca aplicatia YOU BRD sa nu functioneze si din cauza faptului ca aceasta a fost actualizata cu o noua versiune, in data de 5 noiembrie 2022.

De aceea, sfatul meu este sa faceti actualizarea aplicatiei YOU BRD, in Google Play, daca aveti telefon cu Android, in Apple Store, daca aveti telefon iPhone sau in App Gallery, daca aveti telefon Huawei.

Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, solutia este sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei.

Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia YOU BRD si MYBRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “Aplicatiile myBRD si YOU BRD nu merg pe reteaua mobila, doar pe wifi. Cum pot remedia problema?

  1. fon

    Buna seara am rezolvat prin schimbatea cartelei sim de la Vodafone! Am pus alta cartela sim
    Si a mers apoi am fost la vodafone si am schimbat cartela sim … internetul mergea totul era ok numai aplicatiile de la banca nu mergeau
    Iar cand conectam pe wi fi mergea apoi am incercat cu alta cartela vodafone si a mers .. deci problema era simul .. daca mai auziti la cineva sa stiti care ar mai fi una din probleme

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 + 7 =