Nu merge aplicatia YOU BRD, problema generala. Cand se va remedia?

you brd problema token

Buna ziua,
De azi dimineata aplicatia you.brd este indisponibila!!!!Solicit urgent solutionare!!!Am plati de facut! Cine suporta prejudiciile?!

Problema generala, m-au sunat din call center, nu merge aplicatia you.brd 🙄, se lucreaza la remedierea situatiei 🙄🙄🙄, am inteles ca din data de 22.11.2022 a aparut aceasta problema.
Aveti idee cand se va remedia sau ce pot face pentru a face platile care au scadenta in aceasta perioada?


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil ca motivul pentru care nu puteti intra pe aplicatia YOU BRD sa fie reactualizarea aplicatiei cu o noua versiune, din 25 noiembrie 2022 in App Store si 28 noiembrie in Google Play.

De aceea, sfatul meu este sa faceti actualizarea aplicatiei YOU BRD, in Google Play, daca aveti telefon cu Android, in Apple Store, daca aveti telefon iPhone sau in App Gallery, daca aveti telefon Huawei.

Daca aplicatia YOU BRD nu functioneaza nici dupa actualizare, va trebui sa faceti cateva setari, pentru ca exista probleme de functionare a aplicatiei, conform informatiilor publicate de BRD.

Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

  • apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
  • Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
  • Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare  (storage);
  • Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

BRD

Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, inseamna ca exista o problema tehnica de functionare a aplicatiei, iar solutia este sa faceti o reclamatie la BRD.

Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Conform recenziilor utilizatorilor aplicatiei postate in Google Play si App Store, aplicatia YOU BRD are o nota mica, de 2,5 din 5, fiind pe penultimul loc in topul aplicatiilor bancare, conform clasamentului Bancherul.ro.

Va rog sa reveniti daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 + = 13